سونی و جکسون املاک و رسیدن به توافق برای گوشی های سونی برای به دست آوردن نیمه باقی مانده از انتشارات موسیقی سونی / ای تیوی

نیویورک، 14 مارس 2016 - شرکت سونی ( "سونی") و املاک از مایکل جکسون ( "املاک") امروز اعلام کرد که شرکت سونی از امریکا ( "SCA")، فرعی کاملا متعلق به سونی، یک یادداشت اتصال امضا درک ( "مورینیو") با املاک و به دست آوردن مالکیت کامل از سونی / ATV موسیقی انتشار LLC ( "سونی / ATV") با کسب 50 درصد در سونی / ATV برگزار شده توسط و مستغلات را به تصویب رساندند.

فروش نقطه اوج یک فرایند است که در سپتامبر 2015 آغاز شد زمانی که سونی یک حق است که وجود داشته از سرمایه گذاری مشترک توسط مایکل جکسون و سونی در سال 1995. این حق اجازه می دهد تا برای یک شریک برای خرید علاقه شریک دیگر به موجب تشکیل شد اعمال است روش در شرایط عامل / ATV سونی خلاصه شده است.

احزاب انتظار برای اجرای یک توافق قطعی 31 مارس، 2016. بسته شدن معامله منوط به شرایط بسته شدن، از جمله مصوبات قانونی است. سونی انتظار دارد که این معامله هیچ تاثیر مواد بر نتایج تثبیت آن پیش بینی برای سال مالی منتهی به مارس 31، 2016، و تاثیر آن بر نتایج مالی تلفیقی سونی برای سال مالی منتهی به 31 مارس دارند، 2017 در حال حاضر بررسی قرار گرفت.

«کسب و کارهای سرگرمی به مدت طولانی یک بخش اصلی از سونی بوده است و یک راننده اصلی رشد آینده ما، گفت:" کازو هیرایی، رئیس و مدیر عامل شرکت شرکت سونی. "این شرایط را بیشتر نشان می دهد تعهد سونی به کسب و کار سرگرمی و اعتقاد راسخ ما که این کسب ادامه خواهد داد به منظور کمک به موفقیت های ما برای سال آمده است."

املاک و اشاره کرد که معامله نمی خواهد تحت تاثیر مداوم آن منافع قابل توجهی در سایر دارایی های موسیقی، از جمله تمام ضبط شده استاد مایکل جکسون و همچنین Mijac موسیقی، شرکت چاپ و نشر است که صاحب همه از آهنگ به عنوان آهنگ توسط برخی از نوشته شده توسط مایکل جکسون و همچنین از ترانه سرایان مورد علاقه خود را و هنرمندان است که توسط مایکل در طول زندگی خود به دست آورد. علاوه بر این، املاک و همچنین مالکیت آن در EMI موسیقی انتشار را حفظ کنید.

"این معامله بیشتر با ما اجازه می دهد تا به ادامه تلاش های ما به حداکثر رساندن ارزش املاک و مایکل به نفع فرزندان خود، گفت:" جان برانکا و جان مک کلین، شرکت مجریان املاک. "این نیز بیشتر ثابت پیش بینی و نبوغ مایکل در سرمایه گذاری در چاپ و نشر موسیقی. اضافه کردن کاتولوگ ATV خود را، در سال 1985 خریداری شده برای یک هزینه خرید خالص 41.5 میلیون $، سنگ بنای سرمایه گذاری مشترک است و به عنوان با ارزش این معامله نشان داده شد، است یکی از باهوش ترین سرمایه گذاری در تاریخ موسیقی در نظر گرفته. "

"هنگامی که سونی برای اولین بار با مایکل جکسون همکاری 21 سال پیش به ایجاد سونی / ATV موسیقی انتشارات، ما می دانستیم که این شرکت توانایی برای رسیدن به ارتفاعات بزرگ بود، گفت:" مایکل لینتون، مدیر عامل شرکت سونی سرگرمی، شرکت "این کسب فعال سونی تا با سرعت بیشتری انطباق با تغییرات در کسب و کار موسیقی چاپ و نشر، در حالی که در همان زمان در ادامه به یک رهبر بی نظیر در صنعت و خانه ارزشمند برای هنرمندان و نویسندگان ما می خواهم به قدردانی خود را به املاک از مایکل جکسون و به مایکل جکسون برای سال خود را از مشارکت. همه ما در سونی نگاه به جلو به ادامه کار در املاک برای پیشبرد میراث مایکل جکسون در بسیاری از روش های مختلف. "
درباره شرکت سونی
شرکت سونی تولید کننده پیشرو در صوتی، تصویری، بازی، ارتباطات، تجهیزات و فن آوری اطلاعات کلیدی محصولات برای بازارهای مصرف کننده و حرفه ای است. با موسیقی خود را، عکس، سرگرمی کامپیوتر و کسب و کار اینترنتی، سونی جایگاه منحصر به فردی بود که شرکت الکترونیک و سرگرمی پیشرو در جهان است. سونی فروش سالانه تلفیقی از حدود 68 میلیارد $ برای سال مالی منتهی به 31 مارس ثبت، 2015. سونی جهانی وب سایت: http://www.sony.net/
درباره انتشارات موسیقی سونی / ایتیوی
سونی / ATV انتشارات موسیقی، در سال 1995 به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین سونی و مایکل جکسون تاسیس، ناشر موسیقی پیشرو در جهان است. همراه با EMI موسیقی انتشارات، سونی / ATV صاحب و یا سرپرستی بیش از 3 میلیون کپی رایت از جمله کسانی که از چنین کاتالوگهای موسیقی های نمادین مانند دو ماجراجو و استالر، Mijac موسیقی، موتاون و موسیقی مشهور. سونی / ATV نیز کنترل بسیاری از آهنگ بهترین و شناخته شده تا به حال مانند "نیویورک، نیویورک"، "تسبیح"، "همه شما باید عشق"، "شما یک دوست کردم"، "ماه رود"، "از Jailhouse نوشته راک "،" ماموریت غیر ممکن تم "،" آیا نمی هیچ کوهی به اندازه کافی بالا "،" بیش از رنگین کمان "،" با من شوی "،" من آن را از طریق انگور "و" آواز در باران شنیده. " علاوه بر این، سونی / ATV نشان دهنده کپی رایت از جمله هنرمندان افسانه ای بیتلز، لئونارد کوهن، باب دیلن، ماروین گی، مایکل جکسون، کارول کینگ، کرافتورک، جونی میچل، ویلی نلسون، روی Orbison، ملکه، رولینگ استونز، ریچی Sambora در، نیش، سوپریمز، Wyclef Jean به، هنک ویلیامز و استیوی واندر، در میان دیگران. لیست در حال رشد خود را از نمودار شکوه هنرمندان، نویسندگان و تولید کنندگان شامل مفت، Avicii به، کالوین هریس، جسی J، آلیشا کیز، لیدی گاگا، P! NK، دوباره، شکیرا، اد شیران، سام اسمیت، دروازه ستارگان، تیلور سویفت، Kanye غرب و فارل ویلیامز.
در مورد املاک
زیر در پا جای پای مایکل، املاک از مایکل جکسون همچنان به تولید سرمایه گذاری هنری استثنایی و فوق العاده موفق. "مایکل جکسون این است که آن" بالاترین پرفروش مستند موسیقی در تمام دوران تبدیل شد. تاریخ ساخت تور نشان می دهد تولید در همکاری با Cirque du Soleil، مایکل جکسون جاویدان تور جهانی، با بازی 4 قاره، 157 شهرستانها، 3.7 میلیون طرفدار دیده می شد و # 8 بالای تور پرفروش در تمام دوران تبدیل شد. سرمایه گذاری دوم بین املاک و سیرک دو سوله، تحسین منتقدان یک مایکل جکسون، نشان می دهد دائم در خلیج ماندالای لاس وگاس، به سیرک بزرگترین افتتاح آن تا به حال در لاس وگاس و همچنان به عنوان یکی از بالا نشان می دهد در شهرستان. در سال 2014، املاک و جهان با جادوگری فنی از عملکرد «مجازی مایکل جکسون در طول بیلبورد جوایز موسیقی، که در سال های رو به این نشان می دهد بزرگترین رتبه خود و موضوع گفتگو سراسر جهان تبدیل شد شگفت زده. در همان سال، اکسکیپ، آزادی پس از مرگ دوم موسیقی قبلا منتشر نشده مایکل جکسون، منتشر شد و یکی از آلبوم های فروش بالا 2014. اواخر سال گذشته شد، هیجان انگیز اولین آلبوم در تاریخ برنامه RIAA طلا و پلاتین شد به گواهی 30X چند پلاتین برای فروش در ایالات متحده، ادامه پادشاه سلطنت پاپ به عنوان بزرگترین هنرمند فروش از همه وقت با فروش در سراسر جهان بیش از 100 میلیون برای هیجان انگیز و 1 میلیارد به طور کلی. در اوایل سال جاری، املاک و مستند سفر مایکل جکسون از موتاون به خارج از دیوار، به کارگردانی اسپایک لی منتشر شد. این مستند برتر جهان خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 24 ژانویه 2016 ساخته شده، و پخش بعدی آن در SHOWTIME® بالاترین امتیاز مستند موسیقی کانال در تمام دوران و دوم مستند بالاترین امتیاز خود را تا به حال شد.



تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.