سونی جهانی آموزش و پرورش رونمایی "KOOV": A کیت جدید آموزشی برای رباتیک و برنامه نویسی

توکیو، ژاپن - سونی آموزش و پرورش جهانی امروز کیت آموزشی جدید خود را به نام "KOOV"، یک برنامه که طول می کشد یک رویکرد تازه به رباتیک یادگیری و برنامه نویسی پرده برداری کرد. KOOV اولین ارائه در "STEM101" برنامه درسی سونی جهانی آموزش و پرورش است که آن را اعلام کرد در پاییز گذشته است. STEM101 به عنوان یک راه ابتکاری از آموزش STEM * افراد در مدارس ابتدایی در سراسر جهان توسعه داده شد. این همه اما برخی که مواد آموزشی رباتیک و برنامه نویسی خواهد شد، نقش عمده ای در کشت سواد STEM و پرورش نسل بعدی حل خلاقانه مشکل بازی است. STEM101، که rearranges بخش متعارف بین افراد دانشگاهی، شامل سه عنصر برنامه: "فکر می کنم"، "را،" و "احساس" در این میان، KOOV نشانه اول توسط شرکت Sony جهانی آموزش و پرورش در "اطمینان"، که در مهندسی و فن آوری متمرکز - آموزش مهارت های خلاق، از رباتیک به برنامه نویسی.
KOOV یک ربات ساخت کیت های آموزشی ساخته شده از بلوک های و یک میکروکنترلر است. بلوک را می توان به هر شکل مونتاژ شده، با رقم نهایی قادر به به عنوان یک ربات کنترل می شود. این کیت را تشویق می کند تا زبان آموزان به "بازی" با ساخت با 7 نوع از بلوک های شفاف، "کد" با کنترل شکل مونتاژ از طریق نرم افزار برنامه، و "ایجاد" با پذیرفتن سمت خلاق و تخیل خود را. KOOV برای انتشار در تابستان 2016 قرارداد.

تصاویر آرم برای KOOV را به ذهن 1 و 0 است از کد باینری، و یا معادل، "I / O،" اصطلاحات کامپیوتر برای "ورودی دیجیتال / خروجی." آرم نیز توسط علامت "<" و ">" مورد استفاده در ریاضیات الهام گرفته است. علاوه بر این، "K" و "V" که تخته یا چیز دیگری که درانتای ردیف کتب برای نگاداری انا میگذارند پایه نام کیت برای "کلید" و "ارزش"، مفاهیم مهم در قلمرو علم کامپیوتر است. اما در حالی که "کلید" و "ارزش" معمولا به صورت یک منحصر به فرد، زوج بدون ابهام، به علم کامپیوتر، آنها توسط "OO" متصل - نمایندگی نماد بی نهایت (∞) - در آرم برای KOOV. این به معنای نشان می دهد که ترکیب بی نهایت ممکن است با KOOV، تنها با تخیل محدود شده است. در بسیاری از راه های، و سپس، لوگو KOOV نمادین از بلوک های آن که یک محصول از عصر دیجیتال است، کار کنند و بنابراین بی نهایت در بالقوه است.

سونی آموزش جهانی با ARTEC شرکت، ساز بالا Ltd. ژاپن از مواد آموزشی برای مدارس همکاری، در فرایند توسعه برای KOOV. این دو شرکت، تحت شرایط توسعه مشترک خود، تلاش برای گسترش کسب و کار برای رباتیک و آموزش برنامه نویسی ادامه خواهد داد. تلاش های مشترک خود را به تخصص توسعه محصول از ARTEC با نرم افزار و همچنین قابلیت های فن آوری های مرتبط با شبکه، و همچنین به عنوان شبکه کسب و کار جهانی، سونی آموزش جهانی ازدواج کند.

به عنوان تغییرات سریع در تکنولوژی و آب و هوا را افزایش یک جامعه به طور فزاینده پیچیده مدرن، مشکلات بیشتر و بیشتر در حال تبدیل به مسائل واقعا جهانی است. این مشکلات خواستار راه حل، و دانش به تنهایی می تواند آنها را حل نمی کند. در عوض، توانایی استفاده از دانش به از طریق یک مشکل کار می کنند و آمده تا با یک راه حل این است که چه کلیدی است، شاید حتی بیشتر از همیشه. به این ترتیب، پرورش افرادی که دارای مهارت های تفکر خلاق بیشتر، استعداد تصمیم گیری و قدرت بیان از اهمیت فوق العاده در کلاس درس. زمینه های STEM مطالعه در توسعه این توانایی ها و مجموعه مهارت های حیاتی است و سونی آموزش جهانی به طور فعال به عنوان یک ابزار برای باز کردن ذهن کودکان و تزریق آنها را با پذیرش به جهان اطراف، مهارت های استدلال و حل مسئله صلاحیت خواهد شد ترویج KOOV، همه به شدت پس از صفات در قرن 21 به دنبال ان می باشند .



تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.