بررسی Brainwavz S3: یک مجموعه بسیار عالی برای همه، اما سر باس

Brainwavz، یک شرکت در سال 2008 با هدف شروع به "را به گوشی واقعی را به کاربران واقعی در قیمت های واقعی". هدف ستوده، بیایید ببینید که چگونه اقدامات Brainwavz تا به امروز به این هدف با Brainwavz S3 مانیتور در گوش خود.


طراحی و ساخت: 8.5 / 10
Brainwavz S3 حق حق بیمه را از جعبه بسته بندی به محصول واقعی فریاد. شما باید یک جعبه است که به خوبی طراحی شده است که همه چیز در یک نگاه توضیح می دهد. فلپ به خودی خود دارای یک نوار مغناطیسی نور است که تضمین آن را خاموش می کند.
من آن را دوست دارم زمانی که تولید کنندگان آن را در مورد چگونه محصول خود را بدون هیچ شگفتی تند و زننده روشن است. Brainwavz از همان ابتدا روشن می سازد که توابع از راه دور S3 تنها می تواند با دستگاه های اپل iOS استفاده می شود در حالی که با دستگاه های آندروید شما می توانید تنها مکث وسط انتظار و یا دریافت دکمه تماس به کار است. در حالی که این ناراحتی است، من عاشق وضوح، تلاش و حضور در آن این است که برای مشتری نمایش داده شود. Brainwavz می تواند فقط با یک خط ساده "تنها با دستگاه های اپل این نسخهها کار میکند" و با آن انجام شده، اما نه. ستوده! گوشی نگاه کنید واقعا هوشمند با نقره خود، پایان قرمز و سیاه و سفید. نقره ای می آید از تمام بدنه فلزی با وضوح مشخص شده R + L گوشی. راهنمایی پیش فرض گوش با نگاه به رنگ قرمز و شفاف رفتن واقعا به خوبی با کابل کلی design.The است از تخت، انواع رایگان درهم و برهم و "ساخته شده با خلوص بالا OFC سیم های مسی در هسته خود". دکمه های درون خطی از راه دور ساخته شده به اداره می شود بدون نگاه داشتن دکمه های با روشن نشانه گذاری بر روی آن برآمده. جک جک 3.5mm هر چند کاملا محکم است L شکل برای به خاطر compactness.Quite زیادی در واقع نه.


شما باید یک کمی جعبه فوق العاده مورد سخت برای ذخیره گوشی خود را در یک کراوات کابل نوار چسب، کلیپ پیراهن و تعدادی دیوانه از راهنمایی گوش choices.If شما همیشه از راهنمایی گوش نامناسب شکایت؛ با Brainwavz S3، شما می خواهم برای انتخاب خراب. شما نه تنها باید S، M، L اندازه از سیلیکون راهنمایی گوش شفاف، شما باید تمام 3 اندازه یک بار دیگر در انواع سیاه و سفید کمی محکم تر تکرار شده است. شما حتی باید بطور شکل بی فلنج و Tri-Fangle راهنمایی گوش برای کسانی که راحت با این نوع از راهنمایی گوش هستند. البته، شما همچنین دریافت حق بیمه مطابق راهنمایی گوش که در یک بسته جداگانه آمده است.


عملکرد: 8.5 / 10
به طور کلی، صدا از این گوشی واقعا خوب است. شما به وضوح می توانید شنیدن ضبط شده، تفاوت های ظریف و یا حتی ازدست دادن توپ کمی خوبی است.
نوع صدا که از S3 به طور طبیعی به سمت شیب صدای خواننده و صداهای آکوستیک است، این به خوبی بیرون می آید در Loreena McKennitt است - نماز دانته. همه چیز صدا زیبا بود اما فقدان باس وجود دارد. ضبط های قدیمی تر کار واقعا خوبی در این مجموعه، آهنگ از بیتلز به عنوان مثال، که فاقد باس عمیق. این بسیار تمیز و یک خیلی بهتر از من در هدفون صوتی و فنی ATH-M50s صدا.
در حالی که mids، و بالا و وضوح واقعا لذت بخش است، آن بخش باس که واقعا به ارمغان می آورد این مجموعه به پایین است. با فقدان، من به این معنی بد نیست، اما باس فاقد پانچ، فاقد دهد که تأثیر در آهنگ. عدم وجود این بیشتر هنگام گوش دادن به راک، پاپ، رپ، هیپ هاپ، تکنو و یا احساس می شود.



جزئی با EQ می توانید بازگرداندن برخی از باس این حال، اما طرفداران اجتناب بسیار فکر.
جالب توجه است، حق بیمه شامل مطابق راهنمایی فوم را امضا صدا های مختلف به این گوشی. صدا کند بیشتر باس (عالیست!) اما در هزینه برخی از وضوح و اوج ترد (بد شانسی). راهنمایی فوم مطابق حق بیمه آیا صدا را بهبود نمی بخشد اما فقط آن را تغییر داد. من شخصا ترجیح راهنمایی سیلیکونی به طور منظم.
همچنین، مطابق راهنمایی فوم حق بیمه به عنوان احساس نمی دوام بعد از استفاده. انتقال راهنمایی به جلو و عقب در لباس قابل مشاهده و پارگی، که ناامید کننده شده است. در هنگام چک کردن کتابچه راهنمای، ظاهرا از آن توصیه شده به جای این فقط "پس از 3 ماه از استفاده منظم". وای، صحبت در مورد عدم حق بیمه از دوام!

کیفیت تماس: 8/10
کیفیت تماس خوب است. صدای همه خوب صدا و بدون اعوجاج است که توسط میکروفون برداشت بی ارزش. متاسفانه کیفیت بیشتر از سوی شبکه به جای قابلیت گوشی بنابراین انتظار نداریم که به شنیدن زنگ شیرین بهتر است خود را در تمام شکوه و عظمت خود را در طول یک تماس محدود شده است.


حکم و هزینه در هند
توصیه من این؟ بله و خیر. بله چون این واقعا گوشی خوب است و بسیاری از اندیشه و ارزش است که به کل بسته رفته است. برای کسانی که می خواهند صدا تمیز و روشن، S3 را شکست مواجه خواهد شد تحت تاثیر قرار دادن. همانطور که برای باس، که می تواند با تنظیمات EQ راست و متعادل کننده شده.
کسانی که فقط می خواهید برای گوش دادن به گوشی خوب با باس و نمی خواهید به صرف به اندازه درخواست قیمت S3، شما بهتر است با M1 خود Brainwavz یا گوشی کلمات بیهوده و احمقانه، که باید بیشتر مردم با توجه به.