سونی 4K-بازی پلی استیشن 4.5 را در اکتبر نشان خواهد داد.

به تازگی، یک گزارش از سایت Kotaku ادعا کرد که سونی به عمق توسعه یک پلی استیشن به روز رسانی 4، که 4K بازی و گرافیک افزایش یافته است، و در حال حاضر یکی دیگر از گزارش آن ادعا تأیید کرده است ارائه شد.
امروز، وال استریت ژورنال گزارش خود را در مورد این موضوع صادر شده، این ادعا که منابع آن نیز به طور مشابه توسعه کنسول افزایش یافته است، که سایت Kotaku گفت توسعه دهندگان خواستار پلی استیشن 4.5 یا پلی استیشن 4K را تایید کرد.


این گزارش می افزاید: اطلاعات کمی بیشتر به داستان تأیید نمود که به طور منظم و به روز رسانی پلی استیشن 4 کنسول به احتمال زیاد به ارائه همان کتابخانه بازی، البته با امکان افزایش گرافیک، وضوح تصویر، و عملکرد بر روی سخت افزار بالاتر پایان. اگر درست باشد، آن را به نوعی تقسیم دیده می شود با برخی از بازی تنها برای افزایش جدید نینتندو 3DS منتشر شد و یکی از اصلی اجتناب کنند.
وال استریت ژورنال می گوید که سونی کنسول قبل از انتشار اکتبر از پلی استیشن VR اعلام، به عنوان پلی استیشن 4.5 نیز قرار به ارائه قدرت پردازش بیشتر برای هدست واقعیت مجازی. پردازنده گرافیکی افزایش یافته است که برای عملکرد نرم و صاف VR اجازه می دهد، همراه با جزئیات بیشتر برای هر دو VR و بازی تلویزیون استاندارد.

"هدف سونی با به روز رسانی پلی استیشن 4 کنسول است به تصرف پارسه مایل به برای یک محیط بازی غنی تر، از جمله بالا پایان تجربه واقعیت مجازی پرداخت،" می خواند این گزارش، تایید می کند که یک رویکرد دو لایه است به احتمال زیاد با پلی استیشن فعلی 4 هنوز به عنوان یک قیمت پایین تر از نسخه جدید به فروش می رسد.
گزارش مجله می کند تاریخ انتشار برای کنسول نشان می دهد نیست، اگر چه بعد از این سال باعث می شود بسیاری از حس: به این ترتیب، سونی می تواند قابلیت گسترش پلی استیشن VR را از سمت راست شروع به فروش، و آماده به دفع کردن آخرین تلاش نینتندو با شود کنسول NX آینده.

تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.