بررسی سونی اکسپریا Z5 فشرده (compact)
compact : فشرده
یکی کوچک: سونی اکسپریا Z5 فشرده نوع گوشی هیچ کس به نظر می رسد به دیگر است. و آن را فقط کوچک نیست، آن را قدرتمند بیش از حد. فقط در مورد عنوان قوی به عنوان پر چرب سونی اکسپریا Z5، در واقع.
قیمت آن در حدود £ 100 کمتر از برادر بزرگ خود، در حدود £ 430 سیم رایگان، و یا در قرارداد حدود £ 37.50 در ماه است. آن را ارزان تر، اما آن را قطعا ارزان نیست.
اگر شما پول را به سوختگی و فقط برای یک گوشی کوچکتر عق زدن، آن بهترین شرط بندی شما است. با این حال، بدن دلپذیری خود را در واقع نه آن را احساس کوچک به عنوان شما ممکن است برای امیدوار، و در حال حاضر که در نیمه از حد قیمت موتورولا Moto G دارای یک دوربین خوب، رقابت ارزان تر از همه بیشتر جذاب است.

من مانند Sony Xperia Z5 جمع و جور. این گوشی خوب است. اما من موضوع را با این پسر کمی داشته باشد. او واقعا که در تمام جهات کمی نیست.
فراخوانی یک چربی تلفن 8.6mm ضخامت ممکن است مانند قلدری زمین بازی صدا، اما Z5 جمع و جور واقعا احساس مانند یک کمی از آجر. funster چاق بعدی به نرم و صاف کردن '' باریک با اندازه کامل Z5.
این نه غیر معمول برای گوشی های کوچکتر به کمی زبر، اما سونی Xperia Z5 جمع و جور این بر با شکل بسیار مستطیل شکل آن است. ممکن است عملا همان ابعاد Xperia Z3 فشرده شده اند، اما در سال از سال مقدار زیادی آزادی که گوشی از گوشی های لاغر 5in وارد کرده اند، تقریبا (اما نه کاملا) پر کردن شکاف اندازه.
این نوع از عامل تکه کند اکسپریا Z5 جمع و جور احساس سخت افزار کمتر از Z5.
سونی بسیار تایید این ایده است. که در آن برادر بزرگ تا به طرف فلزی، این یکی تا به طرف پلاستیکی، که احساس عادی بیشتر است. در سمت مثبت، با استفاده از پلاستیک نیز می شود از 'لب سخت خلاص شدن از شر Z5 است در پشت آن.
به اندازه کافی از بد mouthing: هنوز بسیاری در مورد سخت افزار فشرده سونی اکسپریا Z5 خواهم وجود دارد. بالای لیست سبک پشت است. آن را با شیشه ای مات پوشیده شده است. به نظر می رسد، احساس بزرگ می آید و در چند رنگ مختلف.
من با استفاده از نسخه سیاه و سفید خسته کننده، اما شما همچنین می توانید صورتی، زرد و سفید است. این باید سعی کنید برای کسانی که گوشی های امروز که بیش از حد بزرگ کمی نیز. در حالی که آجر مانند، Z5 هنوز ریزه اندام.

جاذبه ستاره تلفن، هر چند، چه نشسته در کنار آن. آن را مانند یک دکمه پاور به نظر می رسد، و آن است. اما این دکمه بزرگ خاکستری نیز به عنوان اسکنر اثر انگشت اکسپریا Z5 جمع و جور است عمل می کند.
این حق که در آن نیاز به، قابل اعتماد و سریع است. این فقط آنچه که ما از یک اسکنر انگشت تلفن می خواهید. آن انگشتان مرطوب را دوست ندارد، اما پس از آن نه انجام تمام اسکنر تلفن فعلی.
مانند دیگر اعضای خانواده کامپکت Xperia Z5، گوشی نیز ضد آب، و بهترین نوع. این ضد آب که روزانه دوباره صندلی از فلپ تقاضا نیست. از USB و هدفون طراحی شده اند که اجازه نمی در آب بدون نیاز به یک کمی از لاستیک برای کمک به. سونی می گوید شما باید گوشی غرق نمی شود، اما صدور گواهینامه آن است فقط همان قدیمی اکسپریا Z ها.
یکی فلپ در سمت وجود دارد، اما آن را پوشش می دهد اسلات سیم کارت و microSD است. چگونه اغلب می خواهید به نیاز به باز کردن که یکی است؟
با 32GB حافظه داخلی، ممکن است حتی یک کارت حافظه نیاز دارند. اما با داشتن این گزینه را بدست آورده سونی 10 امتیاز جایزه.


نقطه تمام سونی اکسپریا Z5 جمع و جور است که آن را یک گوشی بالا پایان با یک صفحه نمایش کوچک است. این فقط 4.6in در سراسر، بسیار کوچکتر حتی از تلفن های مانند موتور G. جای تعجب نیست گوشی کمی زبر زمانی که همه تکنولوژی آن باید به مانند یک رد پای کوچک کهنه می شود است.
این صفحه نمایش با کیفیت 720p IPS LCD، گرفتن یک شبکیه چشم درجه یک مانند 323ppi، اما نه از نوع تراکم پیکسل دیوانه شما با یک تلفن QHD بزرگتر مانند سامسونگ کهکشان S6، و یا سونی خود دیوانه 806ppi 4K صفحه نمایش Z5 حق بیمه.
آیا مهم است؟ سونی Xperia Z5 جمع و جور دارای یک صفحه نمایش خوب: رنگ خوب، زاویه دید خوب. با این حال، فکر پرداخت £ 450 برای یک گوشی با کیفیت 720p ممکن دفاع خود را قرار داده است. که در این صورت، در مورد 539 آیفون 6S £ خیلی فراموش کرده ام.
متوجه هستیم. این گوشی است که قطعا برای افرادی که فقط نفرت این ایده از یک تلفن غول نمایش و حاضر به پرداخت بسیار بزرگ هستند. پس از همه، با کاهش اندازه صفحه نمایش، سونی دایالر Z5 جمع و جور می کند را کاهش می دهد که چگونه خوب فیلم ها، بازی ها و وب سایت است.
من هم که تایپ کردن در زمان کمی از تنظیم، جایی که من می توانید بین صفحه نمایش با استفاده از 5in-6in مرده به راحتی این روزها نقل مکان کردن. چه من تلاش برای رسیدن به اینجا این است: مطمئن شوید که شما قطعا می خواهید یک گوشی صفحه نمایش کوچک، و نه تنها فکر می کنم شما می خواهید یک.
همچنین در نظر داشته باشید که عامل باعث می شود تکه سونی اکسپریا Z5 جمع و جور تحمل احساس یک میلیون مایل از چیزی شبیه به لومیا 435 حذف نشده است.

یکی از چیزهایی که بهانه اندازه جمع و جور است کمک می کند، هر چند، استقامت باتری آن است. جایی که من پیدا اندازه کامل گوشی Xperia Z5 به یک بیت از یک دولا دولا راه رفتن استقامت پس از یک رشته Xperias طولانی مدت از Z5 جمع و جور برای سنین طول می کشد.

بازی یک ذخیره شده محلی سربازان فیلم با کیفیت 720p آن را در مدت 16 ساعت، و در روز به روز استفاده از آن یک سپاهی بیش از حد. حتی در یک روز وقتی که من استفاده پسر کوچک به جریان چند ساعت از پادکست بیش از 4G، ابدیت کوچک معمول من در Whatsapp به سر برد و در اطراف شهر رفت در نظر گرفتن برخی جرقه بزند، آن را هنوز هم به زمان خواب با 28 میره در هر باتری درصد باقی مانده است.

در مقابل، اندازه کامل گوشی Xperia Z5 می شده اند مرده برای چند ساعت با توجه به رفتار مشابه بوده است. در مشخصات نگاه کنند و آن را سخت به درک چرا. سونی Xperia Z5 جمع و جور دارای یک باتری 2700mAh از Z5 است فقط اضافی 200mAh با یک واحد 2900mAh، حتی اگر آن را به یک بسیار بزرگتر، صفحه نمایش با وضوح بالاتر است.

در حالی که من را دوست ندارد که سونی Xperia Z5 Compact دارای یک حق بیمه، قیمت اما ساخت که تنها حق بیمه در بخش است، این گوشی نیم آسان با زندگی نمی کنند. آن است که قابلیت اطمینان جنگجو جاده که بسیاری از پرچمداران امسال نیست. بقیه به سادگی تمایل به آخرین اندازه کافی بلند نیست.


funnily به اندازه کافی، من هم متوجه شد که Z5 جمع و جور تمایل به دریافت تقریبا به عنوان گرم به عنوان اکسپریا Z5، حتی اگر آنها بیشتر یا کمتر داخل همان. گرفتن کمی گرم کردن در بالای عقب موروثی خانواده Xperia است، و مطمئن به اندازه کافی جمع و جور نمی ماند عنوان سرد به عنوان چیزی شبیه به 6S آیفون. اما این راه کمتر از یک موضوع در هر یک از اندازه کامل Xperias من در سال گذشته استفاده می شود.
هنوز بدن ضخیم تر و صفحه نمایش قدرت، کاهش کمتر کمک کند؟ قطعا آن را به نظر می رسد که راه.
در هسته از Sony Xperia Z5 فشرده همان اسنپدراگون 810 مورد استفاده در Z5 بزرگتر است. این یک پردازنده 2GHz است بالای لایه حمایت کردن 2GB RAM است. این گوشی ممکن است بدن توالت رفتن داشته باشد، اما آن را به یک موتور خودرو ورزش.
عملکرد به طور کلی است، دوربین تنها کمی که به نظر می رسد به سرعت گوشی پایین در زمان است. در تست Geekbench 3 امتیاز آن 4280 نقطه، که درست در سطح ما را برای بالا پایان تلفن اسنپ دراگون در حال حاضر انتظار می رود.
بدون اینکه بخواهم به مانند Eeyore به صدا، یک سوال از آنچه که قدرت شما وجود دارد، هر چند. اسنپ ​​دراگون 810 است عضلات به اندازه کافی به بازی بالا پایان بازی 3D بر روی تلفن QHD با وضوح، به طوری که آن را نه یک کمی هدر رفته در یک صفحه نمایش با کیفیت 720p. ارائه پیکسل های کمتری نیاز برق کمتر است.
مطمئنا، thing'll احتمالا اجرای بازی برای دیگر به عنوان یک نتیجه بهتر است، اما پس از آن نسل بعدی پردازنده های اسنپ دراگون مطمئن شوید که به می تواند بسیار کارآمد تر از پردازنده Snapdragon 810، که در حال حاضر در پشت جایگزین از اپل و سامسونگ Exynos نشدم هستند. که در آن ما به در با پردازنده های حال حاضر: بهره وری به جای قدرت خالص پادشاه است.
حال، اگر شما مراقبت بیشتر در مورد اینجا و اکنون، سونی دایالر Z5 جمع و جور است. و همچنین داشتن یک پردازنده سریع، نرم افزار سریع بیش از حد است.

سونی به تازگی بهینه سازی سفارشی خود آندروید UI کمی برای این شدن تلفن، و مثل همیشه آن را در میان رابط آندروید ترین تکمیل نشده در جهان است. هیچ چیز قلابی منوی اضافی در اینجا. چند برنامه جایزه، از جمله ویدئو و موسیقی بازیکن معمول سونی وجود دارد، اما اگر شما آنها را دوست ندارد شما می توانید بسیاری را حذف کنید.
همانطور که گفتم هنگام بررسی گوشی Xperia Z5، رابط فشرده است شاید کمی جدی به دنبال، اما من خیلی ترجیح می دهم با آن کار از آنچه HTC و LG با استفاده از در حال حاضر. و مهمتر از همه، آن را از هیچ تاخیر عمده معرفی نمی کند.
پس با تلفن در حالی که کمی زندگی می کردند، هر چند، یک بیت که نیاز به تعمیر دارد. دوربین است که اغلب بسیار آهسته است. آن را در برنامه دوربین خود است که این واقعا میله، اما زمانی که به عنوان من انتظار دارم که بسیاری از شما انجام دهید، شما را به یک عکس در یک برنامه شخص ثالث مانند Whatsapp. این تاخیر شاتر-TASTIC است.

این به سادگی به یک مشکل برنامه به نظر نمی رسد. دوربین جمع و جور سونی Xperia Z5 فقط به عنوان سریع که از، می گویند، آیفون 6S یا سامسونگ کهکشان S6 است.
این است که کمی ناامید کننده زمانی که همه اسلحه های دنباله دار دوربین 23 مگاپیکسلی یکی از ویژگی های بزرگ جدید است. به ویژه هنگامی که یکی از نکات اصلی مباهات خود را تشخیص فاز هیبریدی خود سیستم فوکوس است.
در اینجا چیزی است: با تمرکز بسیار سریع است، اما تمرکز تنها بخشی از روند گرفتن یک عکس است. و همه چیز است که اغلب به عنوان سریع که من می خواهم، به خصوص اگر شما در حال گرفتن عکس های HDR.
این تاخیر شاتر، و تاخیر پس از شلیک بین عکس وجود دارد. در برخی موارد دیگر دوربین سونی Xperia Z5 جمع و جور است. رنگ آن به طور کلی دوست داشتنی و برنامه دوربین دارای حالت های بیشتر از شما نیاز، از جمله مقدار زیادی از آنهایی که سرگرم کننده کرکی.
یکی از نکات برجسته نیمه-خنده دار توانایی برای چسباندن زمان واقعی ماسک 3D از حیوانات و سایر افراد در selfies خود را است. این چیزهای احمقانه عمیق، اما کاملا سرگرم کننده است. گلکسی S6، آی فون 6S Plus و LG G4: در شرایط مناسب سونی اکسپریا Z5 جمع و جور همچنین می توانید عکس ها را با بهترین دوربین های تلفن همراه در جهان را وجود دارد.
دوربین اصلی نیز بسیار، بسیار با وضوح بالا در 23 مگاپیکسل است. با این حال، من در نهایت کمی نا امید با ارزش از تمام کسانی که پیکسل است.

تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.