بررسی سونی Xperia Z5: خوب است اما استثنایی نیست.

او آخرین گوشی های هوشمند از سونی است که سریع ترین دوربین های موجود در گوشی های هوشمند و وعده یک باتری دو روز است، اما آن را ارائه؟
پس از بالا از Xperia Z3 و عمر باتری بزرگ آن، سونی پیگیری Z3 + به شدت از مسائل بیش از حد رنج می برد. پرش عدد چهار، اکسپریا Z5 تا حد زیادی به اثبات کند.
این بررسی با استفاده از یک نمونه اولیه نزدیکی نهایی انجام شد. اگر چه بعید است، برخی از جنبه ممکن است به دستگاه است که به فروش می رود متفاوت است.

طراحی مینیمالیستی:
گفتن سونی تکراری در طراحی است خواهد بود گرفتن. Z5 به نظر می رسد درست مثل پرچمداران مختلف سونی از دو یا سه سال گذشته است.
همه شیشه ای، پشت و جلو، با هم توسط یک گروه از فلز با گوشههای پلاستیکی هستند که به معنای جذب انرژی از یک قطره به کف و کمک صفحه نمایش خرد نمیکنند.
شیشه ای مات پشت هر دو به نظر می رسد و احساس می کند خوب است، در حالی که گوشی اطمینان در دست جامد است. دستگاه ضد آب است، بنابراین سفر به تالاب خواهد مهم نیست بیش از حد، اما پورت USB و پورت هدفون، هر دو در معرض طوری که بدون نیاز به یک ظرف غذا با درب رنج آوری وجود دارد. شارژ بی سیم، که شما فکر می کنم خواهد بود مناسب برای چیزی شبیه به این است، با ناامیدی چنین وجود ندارد.

صفحه نمایش ال سی دی 5.2in بزرگ است. پر جنب و جوش، رنگارنگ، روشن و با زاویه دید خوب است. آن را کاملا به عنوان چشم ظاهر به عنوان برخی از صفحه نمایش OLED های رقیب از سامسونگ و یا به عنوان پیکسل کامل به عنوان وضوح بالاتر الجی 2K ال سی دی نیست، اما بسیاری از با صفحه نمایش راضی خواهد شد.
این گوشی کمی ضخیم تر نسبت به رقبای بالا پایان از اپل و سامسونگ در 7.3mm ضخامت، اما آسان به لغزش به جیب و یا به برگزاری، به ویژه در مقایسه با فبلت بزرگتر با صفحه نمایش بیش از 5.5in است.
بلندگوهای جلو رو مناسب و معقول، برای بلندگوهای گوشی کوچک، و آن را آسان تر به تماشای فیلم در استریو بدون مسدود کردن بلندگو را با دست خود.


مشخصات:
    ال سی دی با کیفیت 1080p 5.2in (424ppi): صفحه نمایش
    پردازنده: پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 810
    RAM: 3GB رم
    ذخیره سازی: 32GB. اسلات کارت حافظه microSD
    سیستم عامل: 5.1.1 آندروید "اب نبات چوبی"
    دوربین: دوربین عقب 23MP، دوربین جلو 5MP
    اتصال: LTE، Wi-Fi و NFC، بلوتوث 4 و GPS
    ابعاد: 146 * 72 * 7.3 میلی متر
    وزن: 154g


گوشی Xperia Z5 شامل کوالکام اسنپ دراگون 810 است، که مسئول مسائل باعث گرم شدن بیش از نه تنها قبلی Z3 سونی + اما در دیگر دستگاه های گل سرسبد آندروید بوده است.
Z5 می کند گرم است، اما کافی نیست به علت مسائل در آزمایش من. این گرم ترین هنگام دانلود موسیقی برای پخش آنلاین، در هنگام بازی یک بازی گرافیکی فشرده بود.
این گوشی به نظر نمی رسد از آهسته پایین رنج می برند که آن را گرم می شود و در حالی که آن است که سریع ترین گوشی های هوشمند در دسترس نیست - خواهد بود که سامسونگ گلکسی S6 - اکسپریا Z5 خوبی انجام می دهد. این کار نه کاملا فشرده همان برخی دیگر از گوشی های آندروید بالا به پایان است.
من عمر باتری کمی ناامید کننده است. بدون استفاده از هر یک از حالت های صرفه جویی در باتری سونی گوشی Xperia Z5 تنها به طول انجامید که میانگین آن 34 ساعت و 30 دقیقه بین اتهامات، با استفاده از آن به عنوان یک دستگاه اصلی با صدها ایمیل های فشار، اطلاعیه ها سه ساعت از مرور و دو ساعت پس از گوش دادن به موسیقی از طریق هدفون بلوتوث در روز است.
در مقایسه با باتری روز ترین گوشی های هوشمند فراهم می کند، بیش از 34 ساعت خوب است، اما آن را به یک گریه به دور از تا دو روز باتری سونی ادعا است. آن عمر باتری ممکن است ممکن است در مدل های تولید بهتر است.


حالت STAMINA از Sony، فراهم می کند که یک لیست سفید از برنامه های در حالی که غیر فعال کردن دیگران زمانی که صفحه نمایش خاموش است، کار می کند و به ارمغان می آورد عمر باتری نزدیک به 48 ساعت در آزمایش من.
متوجه شدم که دوربین عمر باتری نهفته قابل ملاحظه، در حال اجرا، این باتری تقریبا در تخت زیر 18 ساعت تیراندازی حدود 40 عکس در یک عروسی.
سونی customises استاندارد آندروید 5.1 تجربه اب نبات چوبی با تغییرات کوچک است. نسخه نصب شده بر روی Xperia Z5 سبک ترین لمسی سونی است هنوز، و در حالی که به نظر می رسد کمی زیبا و مختلف آن را به هر کسی که آندروید در گذشته استفاده کرده است آشنا خواهید شد.
سونی باعث می شود برخی اضافات مفید، از جمله قابل تنظیم تر پستی تنظیمات سریع در سایه اطلاعیه ها، برخی از اتوماسیون وظیفه، مانند روشن کردن Wi-Fi را وقتی شما به خانه، و پشتیبانی تم برای تغییر نگاه از نرم افزار است.
یاری از برنامه های سونی، از جمله موسیقی کار برنامه به اندازه کافی، اما می توان نادیده گرفت اگر شما در حال حاضر استفاده از جایگزین های از جمله گوگل و یا چیزی مانند Spotify.

دوربین :
Z5 اولین سنسور دوربین جدید سونی در دو سال و قطعنامه به 23 مگاپیکسل از 21 در دسترس در گوشی های هوشمند قبلی افزایش می دهد.
تعداد مگاپیکسل اجازه می دهد تا گوشی به تولید تصاویر 8 مگاپیکسلی با 5 برابر زوم دیجیتال بدون از دست دادن جزئیات، و یا oversample بدون زوم، کمک می کند که به منظور حذف نویز و آثار باستانی.
برنامه دوربین سونی عالی با حالت های خودکار بزرگ و به اندازه کافی تنظیمات دستی به نگه داشتن خوشحال است. عکس نگاه بزرگ، با جزئیات خوب و دقت رنگ در نور متوسط ​​و خوب است. عملکرد نور کم باشه، ولی در کلاس بهترین است. تمرکز بسیار سریع، اما گاهی اوقات در شرایط نور کم تلاش بود. که من پیدا کردم فلش به خصوص بی اثر بود.

دوربین جلویی تولید قابل قبول، اگر نه دیدنی و جذاب، عکس های سلفی - اغلب به دنبال یک بیت نرم. این چاپلوس برای اکثر مردم است، اما کاهش می یابد جزئیات در عکس.
فیلم ضبط شده با استفاده از سونی لرزشگیر صاف است، از بین بردن لرزش دوربین و حرکت نامطلوب رقص بد است. این دوربین می تواند فیلم های 4K ضبط و بیش از حد گرم نیست، اما در 300MB در هر دقیقه شما یک کارت SD گسترده برای جذب هر چیزی در طول نیاز دارند.

اسکنر اثر انگشت:
سونی یک اسکنر اثر انگشت در زیر دکمه پاور در کناره دستگاه، است که بسیار عالی مجهز است. آن را به عنوان سریع به عنوان سنسور هوآوی، اما 99 درصد از زمان و بدون مشکل به رسمیت شناخته انگشت شست من، و هنوز به موفق به رسمیت شناختن انگشت سمت چپ من.

داشتن آن در زیر دکمه پاور در کناره مناسب ترین محل برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در سراسر است، و به این معنی است که هیچ خطر انداختن دستگاه وجود دارد.

قیمت :
سونی Xperia Z5 برای قبل از سفارش در سیاه و سفید، سفید، طلایی و سبز موجود است، هزینه £ 550، که آن را به طور مشابه به سامسونگ کهکشان S6 با قیمت مناسب و کمی ارزان تر از آیفون 6S اپل.

حکم :
گوشی Xperia Z5 گوشی های هوشمند بزرگ گل سرسبد، و مسلما بهترین گوشی های هوشمند سونی نشده است. طراحی کمی بیشتر مربع کردن نسبت به Z3 باعث می شود آن نگاه کمی عمومی تر، اما شیشه ای مات در پشت است، بطور قابل توجهی جذاب تر است.

بهترین قطعات مورد Z5 می سنسور اثر انگشت و دوربین است، اما رقبای جمله اپل و سامسونگ دارای سیستم به همان اندازه خوب است.
این مشکل به ایستادگی کردن در شلوغ بالا پایان بازار گوشی های هوشمند، و کاملا ساخت دو روز از باتری نیست ناامید کننده است. Z5 خوب است، آن را فقط کاملا بهترین نیست.

    مزایا: ضد آب، دوربین خوب، اسلات کارت حافظه microSD، اسکنر اثر انگشت بزرگ
    منفی: به انتظارات باتری، هیچ شارژ بی سیم، نه که قویترین، فلاش دوربین ضعیف زندگی می کنند نیست، می تواند کاملا گرم هم باشد .


تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.