سونی اکسپریا Z5 بررسی دو: مشکلات و حرارت خطاب، اما نه تغییرات بسیاری از گوشی Xperia Z3 + در غیر این صورت

درست زمانی که ما فکر می کردم که سونی با راه اندازی دو پرچمدار در یک سال انجام داده بود، شرکت ژاپنی جلوتر رفته است و انجام درست آن. آن را تنها در ماه جولای که ما تست شده گوشی Xperia Z3 + بود و آن است که حتی پنج ماه نیست و ما باید از دو پرچمدار جدید از سونی - گوشی Xperia Z5 و صفحه نمایش 4K ورزشی اکسپریا Z5 حق بیمه. بنابراین اجازه دهید ما مراجعه کنید اگر گوشی Xperia Z5 گل سرسبد است که مراقبت از کاستی گوشی Xperia Z3 + را می کشد و این ایستادگی کردن در میان دریایی از رقبا است.

طراحی و ساخت: 7.5 / 10
سونی پیش با همان طراحی برای 2015 پرچمداران آن است که ما به بودن دیدن برای سال گذشته بسیاری از عادت کرده اند رفته است. مطمئنا هیچ مشکلی با طراحی مستطیل شکل وجود دارد، اما سونی می توانست خلاقانه تر به جای فقط با اضافه کردن در حک آرم بر روی گوشی Xperia سمت چپ بوده است. گوشی Xperia Z5 غرق است شیشه ای براق و به جای شما با شیشه های مات که دارای یک ظاهر مات زیبا را دریافت کنید. ما در بر نوع رنگ طلایی برای تست کردم. گوشی Xperia Z5 کمی ضخیم تر و سنگین تر از گوشی Xperia Z3 +. همچنین، این گوشی دارای لبه های بالا شدید که در آن صفحه نمایش مطابق با قاب فلزی.
سونی Xperia Z5 می آید با یک دکمه پاور مستطیل شکل است که خروج از دکمه دایره ای ما به دیدن در پرچمداران سونی استفاده شده است. دکمه مستطیل شکل همچنین خانه های اسکنر اثر انگشت است که تراز با لبه سمت، از این رو به لمس کمتر از تنظیم صدا و دکمه شاتر دوربین در زیر. در سمت چپ شما باید کلاه که در خانه های شیار کارت سیم کارت نانو دوگانه و اسلات کارت حافظه microSD. رسیدن به شکاف سیم کارت خواهد شد یا ناخن های بلند و یا یک جفت قیچی است. این اولین گوشی که در آن از اسکنر اثر انگشت در لبه سمت واقع شده است. گوشه لبه منظمی گرد.
این گوشی به خوبی متناسب در دست و هنوز هم می آید با آب و گرد و غبار لغو احکام صادره ی اثبات کرده است که یکی از ویژگی های سونی گوشی های گل سرسبد است. اما بر خلاف گوشی Xperia Z3 +، اکسپریا Z5 می توانید در آب غوطه ور می شود.


ویژگی ها: 8/10
در اینجا دوباره آن است که تقریبا یک داستان مشابه. گوشی Xperia Z5 خانه های یکسان از چیپست Snapdragon 810 با داشتن یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 430 GPU زوج با 3GB RAM و داشتن ذخیره سازی 32GB. شما باید گزینه برای گسترش فضای ذخیره سازی را تا 200GB با استفاده از یک کارت حافظه microSD. است همان 5.2 اینچ صفحه نمایش HD کامل با شیشه ضد خش و پوشش oleophobic وجود دارد. گوشی Xperia Z5 طول می کشد در دو سیم کارت نانو کارت های که پشتیبانی گروههای موسیقی 4G LTE.
نکته که در آن از Xperia Z5 از قدرت را فشار دهید به عنوان اثر انگشت اسکنر علاوه بر متفاوت از گوشی Xperia Z3 + از هم جدا، در مقابل دوربین است. گوشی Xperia Z5 با استفاده از یک سنسور دوربین عقب 23MP است که دست انداز از سنسور 20.7MP دیده می شود در گوشی Xperia Z3 +. سونی می گوید که AF هیبریدی بر روی دوربین می دهد با سرعت تمرکز سریع، که ما باید در بخش دوربین زیر را بررسی کنید. همچنین از Xperia Z5 ورزشی یک باتری 2900mAh به 2930mAh دیده می شود در گوشی Xperia Z3 + مخالف است. بقیه چیزها یکسان هستند.

نرم افزار: 7/10
درست مثل اکثر گوشی های سونی ما در گذشته دیده می شود، گوشی Xperia Z3 + همچنین با پوست Xperia را در آندروید 5.0.2 سیستم عامل می آید. پوست Xperia دارای یک نگاه معمولی و مثل همیشه، سونی تلاش می کند دوباره به فشار از ویدجت رسانه های سفارشی خود را به طور پیش فرض. برنامه های اختصاصی مانند آلبوم، ویدئو، دسته جدید، Lifelog را، پلی استیشن، گوشی Xperia مراقبت، سونی زنده با دیگر آنهایی که شناخته شده مانند LinkedIn، کوبو کتابها، حفاظت AVG و بسته نرم افزاری بازی تکمیل شده است.
مکمل های جالب به برنامه های اختصاصی برنامه فیلم خالق، که باعث می شود فیلم کوتاه پس از تعداد معینی از عکس ها / فیلم ها که گرفته اید است. کاملا یک برنامه سرگرم کننده که شما در تعطیلات هستند. برگزاری طولانی بر روی صفحه اصلی را بالا بکشد ویژگی های مانند ویدجت ها، تصاویر پس زمینه، تم ها و دیگر تنظیمات صفحه اصلی.

عملکرد: 8/10
که آن را به سونی اکسپریا گوشی های گل سرسبد می آید، اولین چیزی که ما تست اجرا می شود تلفن چگونه گرم است. گوشی Xperia Z3 + نا امید زمانی که آن را به گرما کنترل و به طور کامل خدشه دار تجربه چه چیزی می تواند یک بسته کلی واقعا خوب بوده است. گوشی Xperia Z5 به کار گرفته است لوله مسی به گرما تولید می شود. این قطعا پایین آورده مسئله گرمایش و اگر چه Z5 می کند گرم در هنگام بازی بازی های سنگین و یا با استفاده از دوربین های ویدئویی برای کامل HD یا 4K ضبط، ما متوجه شدیم که بر خلاف گوشی Xperia Z3 + گرما را معطل نمی شود. همچنین ما به ندرت هر دهید به ما گفتن که گوشی بیش از حد و برنامه ها ممکن است تعطیل، یک مشکل است که با Xperia Z3 + کاملا رایج بود کردم.

از نظر کیفیت تماس، هیچ مسئله وجود دارد، که بلندگوی هدفون بودن با صدای بلند به اندازه کافی. پوست اکسپریا می افزاید: در بسیاری از Bloatware ها به دستگاه، اما خوشبختانه شما می توانید برنامه های که شما هیچ استفاده برای حذف. سونی کردم تا خلاص شدن از شر ترین صفحه نمایش در سمت چپ داخل کشو برنامه و به جای شما در حال حاضر یک قطره پایین فقط در کنار آیکون جستجو. چند tasking صاف بر روی تلفن است و ما متوجه نمی هر برنامه به صورت تصادفی تعطیل به دلیل حرارت و یا کاهش سرعت. این گوشی سریع برای انجام وظایف بیشتر است.
اسکنر اثر انگشت کار می کند سریع و تنها زمانی که ما رطوبت در انگشت شست و یا بر روی کلید قدرت، حال آن کار نمی کند. قرار دادن اسکنر اثر انگشت بر روی لبه سمت راست کاملا طبیعی برای کاربران راست دست است انگشت شست به طور کلی در این منطقه استوار زمانی که تلفن شما را نگه دارید. کاربران چپ دست ممکن است که آزار دهنده پیدا کردن و شما نیاز به باز کردن از طریق الگوی زمانی که تلفن در حال استراحت بر روی یک میز. در حالی که بازی بازی های سنگین مانند مبارزه با مدرن 5، آسفالت 8: هوابرد ما هیچ لکنت زبان را متوجه نشدم. اسنپ ​​دراگون 810 زوج با 3GB رم بیش از اندازه کافی برای رسیدگی هر چیزی که شما در تلفن پرتاب با ELAN است.

صفحه نمایش: 7.5 / 10
سونی از همان صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی است که ما در گوشی Xperia Z3 + می دهد که تراکم پیکسل 424 پیکسل در هر اینچ را دیده بود. هنگامی که در زیر نور مستقیم و یا در زیر اتاق شما دیده می شود نور به طور مستقیم رو به صفحه نمایش، شما متوجه الگوهای شبکه مانند خوب صفحه نمایش لمسی بر روی صفحه نمایش. نه این که آن بر عملکرد، اما فقط چیزی است که کاملا مشهود است. خوانایی زیر نور خورشید بسیار خوب است.
زاویه دید صفحه نمایش ال سی دی IPS واقعا خوب است و روشنایی تطبیقی ​​خوبی کار می کند اما گاهی اوقات آن را به بیش از روشن مناطق تیره بر روی صفحه نمایش به سمت. با وجود اینکه یک پانل ال سی دی، آن را قادر به رسیدگی به سطوح سیاه و سفید نیز می باشد. این یک صفحه نمایش بزرگ به تماشای فیلم یا بازی است. شیرجه رفتن عمیق در داخل تنظیمات صفحه نمایش و شما می توانید گزینه هایی مانند داشتن X-واقعیت یا حالت Super Vivid برای مشاهده تصاویر و فیلم ها. کنترل نور پس زمینه هوشمند؛ تنظیم تعادل رنگ سفید و غیره.

دوربین: 8/10
سونی در خانه های یک سنسور 23MP در دوربین عقب همراه با یک دوربین 5.1MP جلو. دوربین است تا از سنسور 20.7MP که در Xperia Z3 + دیده می شد ضربه شده است. سونی نیز مکانیزم فوکوس خودکار تشخیص فاز با Xperia Z5 که قطعا سرعت تمرکز کسب نسبت به گوشی Xperia Z3 + استفاده شده است. رابط کاربری دوربین بسیار از گوشی های قبلی تغییر نکرده است، هر چند که ما متوجه حالت دشنه در علاوه بر این به خودکار فوق العاده استاندارد، دستی، اثر AR، 4K حالت های ویدیویی و غیره.
کیفیت تصویر است یک نقطه قوی از گوشی های هوشمند سونی است، و Xperia Z5 می کند در این جبهه نا امید نیست. تصاویر در نور روز نیمروز پر از جزئیات و تیز بودند. اگر شما به شوت وضوح 23MP انتظار اندازه تصویر به شناور بین 7MB به 10MB در هر تصویر. همچنین اگر شما در زوم 100٪ شما مقداری از لرزشی در اطراف لبه های اطلاع می دهد. سونی ادعا می کند که این دوربین ارائه می دهد زوم دیجیتال 5x با خروجی تیز؛ ما با بخش خروجی تیز اختلاف نظر دارند. البته، وضوح 5520 x 4140 پیکسل می کند شما یک بوم بزرگ را به بازی در اطراف با در هنگام برداشت (پس از این واقعیت) یا زوم کردن در (در حالی که آهنگسازی) می کند در نتیجه از دست رفتن جزئیات. این گوشی حرارت تا زمانی که شما با استفاده از ویژگی های دوربین مانند اثر AR، مات کردن پس زمینه و غیره، اما بر خلاف گوشی Xperia Z3 + ما هیچ هشدار گرم شدن بیش نیست. از ویژگی های مات کردن پس زمینه یک ضربه و یک امر دست چند است.

عکسبرداری در نور کم می کند به تصاویر خوب برای به اشتراک گذاشتن آنلاین و شما سر و صدا تنها در مشاهده تصویر در وضوح کامل آن اطلاع می دهد. سر و صدا هر چند در حال حاضر به خوبی کنترل شده و ما هیچ سر و صدا رنگی متوجه نیست مگر اینکه آن را یک منطقه سایه سنگین بود. سرعت تمرکز کند یک ضربه. کیفیت تصویر در نور کم جایی برای آنچه که ما با سامسونگ گلکسی S6 لبه + کردم نزدیک است.
تعداد مگاپیکسل بالاتر بر روی سونی دایالر Z5 است از نظر کیفیت تصویر از سنسور 20.7MP که قبل از وجود دارد تا حد زیادی کمک کرده است. در واقع در برخی از تصاویر ما متوجه کنترل سر و صدا تهاجمی. اما سرعت تمرکز قطعا بهبود یافته است. فیلم با کیفیت، به خصوص با تثبیت کننده فیلم روشن، واقعا خوب است شما به عنوان یک ویدیو رایگان لرزش حتی زمانی که تیراندازی در حالی که راه رفتن. در واقع آن را یکی از بهترین ما در گوشی های هوشمند دیده می شود. شما می توانید در رزولوشن 4K و همچنین ساقه و آن را بزرگ برای فیلم خانواده گاه به گاه است.

عمر باتری: 8/10
سونی اکسپریا Z5 خانه یک باتری 2900mAh لیتیوم یون غیر قابل جابجایی. این است که کمی پایین تر از آن دیده می شود در گوشی Xperia Z3 +. اما با توجه به رزولوشن صفحه نمایش سونی با مدیریت حرارت نسبتا بهتر نگه داشته است مشابه و با استفاده از چیپ ست مشابه، کاهش ظرفیت می کند Z5 بسیار تاثیر نمی گذارد. در واقع، در یک روز به طور منظم از استفاده، ما می تواند به راحتی موفق به دریافت بیش از ارزش یک روز از عمر باتری. PC علامت گذاری به عنوان برای آندروید می دهد حدود 7 ساعت و 31 دقیقه در زمان روی صفحه نمایش. به غیر از این، شما همچنین می توانید حالت استقامت در Xperia Z5 فعال شدن به کشش عمر باتری است.

بررسی سونی Xperia Z5 یک دژاوو بود. تنها چهار ماه پیش ما با Xperia Z3 + و برای Xperia Z5 بررسی بود، ما خیلی به همان چیزهایی می گویند، به جز برای دو نقطه اضافی - تا بهبود قابل توجهی در مدیریت حرارت توسط سونی استانداردهای گوشی و حضور شده است اسکنر اثر انگشت. نه این که تلفن گرما نیست، اما آن را هرگز به عنوان گرم به عنوان گوشی Xperia Z3 + تبدیل می شود. عملکرد دوربین، عمر باتری و تجربه کلی کاربر به خوبی به عنوان یکی از گل سرسبد انتظار. بنابراین می کند که از Xperia Z5 بدون brainer که آن را به خرید گوشی می آید؟ خوب، نه واقعا.
برای شروع، سونی ارائه شده است که Xperia Z5 در 52،990 روپیه، که اگر چه راه اندازی قیمت پایین تر از آنچه در Xperia Z3 + در راه اندازی کرده بود، هنوز هم حق بیمه را توجیه نمی هنگامی که شما به اجرا بهتر در همان یا کمتر از قیمت براکت. این نیز explaing این واقعیت است که خرده فروشان آنلاین در حال حاضر فروش تلفن در اطراف 48،000 تومان، ظرف یک ماه از راه اندازی.

سامسونگ کهکشان S6 لبه + در دسترس است برای روپیه 54،000 به طور کلی عملکرد بهتر در تمام گروه ها است. سامسونگ کهکشان S6 است برای حدود 38000 روپیه به فروش. ما در حال امتحان نکسوس 6P گوگل است که اثبات می شود یک راننده خوب روزانه و همچنین و است که از 39990 تومان به فروش. اگر شما می خواهید صرفه جویی عظیم، وان پلاس 2 در 24،999 روپیه گزینه دیگری با توجه به ارزش است. و غیره. علاوه بر این، اکسپریا Z3 + در حال حاضر تحت 40،000 روپیه است که هنوز یک معامله خوب، اگر شما می توانید با یک تلفن داغ مقابله فروش.
ما نمی گوییم که سونی Xperia Z5 یک گوشی بد است، دور از آن. اما در یک بازار که در آن رقابت آزمایش با طرح های مختلف، آوردن ارتقاء قابل توجهی بیش از پرچمداران نسل قبلی، اکسپریا Z5 می کند سقوط کوتاه اما خواستار همان نوع از حق بیمه. برو برای این گوشی تنها اگر شما بر روی تصویر نام تجاری سونی به فروش می رسد. برای هر کس دیگری، بسیاری از گزینه های قانع کننده در بازار وجود دارد.

تحلیل و بررسی این گوشی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.