سونی دایالر XA، X و عملکرد X برداشت اول: به سوی یک مقصد جدید است، اما جاده قدیم همان

سونی سه گوشی های هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل سال جاری یعنی اکسپریا XA، اکسپریا X و Xperia X عملکرد اعلام کرد. از این عملکرد ایکس بالای خط تلفن است در حالی که XA اواسط محدوده است. این یک حرکت شکل گوشی های هوشمند سری Z که به دیدن ما از سونی که بر روی یک نیمه صورت سالانه راه اندازی استفاده می شود. بنابراین به جای استفاده از ZX / ZX حق بیمه / ZX Compact ما راه اندازی سری کاملا جدید در این MWC دیدم. آیا این پایان از سری Z؟ ما نمی دانیم که، اما پس از آن با Qualcomm گل میمون 820 چیپ ست بر عملکرد X، آن را نمی خواهد به طور کامل اشتباه فرض کنیم .

سونی دایالر XA
از لحاظ به نظر می رسد و طراحی، اکسپریا XA رها از قالب خواهر و برادر بزرگتر آن است. برای استارت آن دارای یک صفحه نمایش لبه به لبه با سختی هر ضخامت قاب و لبه نیز کمی گرد می باشد. پوشش پشت گوشی پلاستیکی به نظر می رسد.
سونی پیش رو با یک صفحه نمایش LCD HD IPS 5 اینچی برای Xperia XA رفته است. با تشکر از عامل شکل 5 اینچی، تلفن متناسب با سادگی در کف دست خود را. این خانه چیپ ست P10 مدیاتک حل در داخل که همچنین به عنوان مدیاتک MT6755 همراه با 2GB رم شناخته شده است. است 16GB از ذخیره سازی در خارج از جعبه وجود دارد و شما باید این گزینه برای گسترش آن به تا 200GB و همچنین با استفاده از یک کارت حافظه microSD.

در مقابل دوربین، شما یک دوربین عقب 13MP و جلو رو به دوربین 8MP است. این قطعا به دنبال در جمعیت جوان که علاقه مند به ساخت سلفی است. در هسته اتمی باتری 2300mAh گوشی Xperia XA.

محدودیت لبه به لبه طراحی صفحه نمایش، هیچ چیز وجود دارد که واقعا می ایستد جدا تا آنجا که به تلفن هوشمند Xperia XA مربوط می شود. صفحه نمایش ممکن است به نظر می رسد کمی underwhelming توجه به این که یک صفحه نمایش 5 اینچی FHD یک هنجار برای بیشتر گوشی های هوشمند در اواسط محدوده تبدیل شده است. هیچ جزئیات قیمت برای Xperia XA اعلام کرد وجود دارد.

سونی Xperia X / X عملکرد:
تنها تفاوت بین گوشی Xperia X و عملکرد گوشی Xperia X چیپ ست و صدور گواهینامه ضد آب است. عملکرد X خانه های Qualcomm Snapdragon 820 چیپ ست در حالی که Xperia X همراه با اسنپ دراگون 650 کوالکام چیپ ست. تفاوت دیگر این است که Xperia X همراه با باتری 2620mAh در حالی که عملکرد X می آید با یک باتری 2700mAh. همه چیز همان در هر دو دستگاه است.
از لحاظ طراحی در X و X عملکرد قرض بسیاری از عناصر از سری Z5 از تلفن و Z3 قبل از آنها. شما باید پوشش مات (پوشش مات با پایان برس فلزی برای اکسپریا X عملکرد) با همان قدرت / دکمه آماده به کار نیز اقدام به عنوان یک اسکنر اثر انگشت. اندازه صفحه نمایش به یک صفحه نمایش بیشتر از متوسط ​​5 اینچ Full HD از 5.2 اینچ در سری Z5 رفته است. هر دو تلفن ورزش یک صفحه نمایش ال سی دی IPS، اما عملکرد X همراه با گواهینامه IP68، در نتیجه آن آب و گرد و غبار مقاوم است.

هر دو گوشی با 3GB رم آمده و Xperia X همراه با ذخیره سازی 32GB برای سیم کارت نوع تک و ذخیره سازی 64GB برای سیم کارته دوگانه است. شما می توانید ذخیره سازی بر روی هر دو گوشی به 200GB گسترش دهد. از لحاظ سیستم عامل، شما آندروید 6.0 باد صبا همراه با پوست اکسپریا بالای آن را دریافت.
ماژول دوربین در هر دو تلفن کردم تا ارتقاء. هر دو X و عملکرد X ورزش یک دوربین عقب 23 مگاپیکسل و جلو 13MP رو به دوربین. استفاده از این سیستم تمرکز خودکار ترکیبی پیش بینی که سونی می گوید که با همکاری نزدیک با مهندسان دوربین سونی آلفا توسعه یافته است. به گفته سونی، سیستم شما اجازه می دهد موضوع خود را انتخاب کنید و سپس دوربین را پیش بینی حرکت آن به شما اجازه می ساقه تاری تصاویر رایگان.
در حالی که همه برای تلفن های موبایل که بزرگ بر روی کاغذ، ما متوجه شدیم که ویژگی به وضوح یک ضربه و خانم امر. شاید آن است که با شرایط روشنایی ناهموار. اما ما متوجه شدیم که ردیابی فوکوس قادر برای چند ثانیه قبل از دوربین اکسپریا X موضوع در دسترس نباشد از دست داد. این قطعا نیاز ظرافت بیشتری قبل از سونی شروع به فریاد در مورد یک تجربه بدون تارشدگی.
همچنین به عنوان ما با قدیمی تر پرچمداران سونی متوجه شده، مسئله گرمایش هنگامی که دوربین بر روی گوشی های اکسپریا روشن است، همه چیز به نظر نمی رسد خیلی با Xperia X در گذشته تغییر کرده است. در حالی که تلاش از قابلیت فوکوس ردیابی، متوجه شدیم که به سمت عقب از گوشی Xperia X به سرعت آغاز شده بود به حرارت بالا، حتی زمانی که ما تا به حال حتی ضبط آغاز شده است! با یک تلفن هوشمند با دوربین عالی به عنوان سونی، آن است که در واقع یک ترحم اگر تلفن گرم هر زمانی که شما آتش تا دوربین تلفن همراه خود را باشد.

نتیجه گیری :
هیچ کدام از دستگاه های سونی با قیمت و تاریخ دقیق راه اندازی کردم. این به نظر می رسد روند در MWC امسال، با LG G5 و همچنین لبه کهکشان سامسونگ S7 / S7 نیز هنوز برای گرفتن یک نقطه دقیق از قیمت است.

از نظر تلفن به تازگی راه اندازی، آن را احساس بسیار شبیه تلفن های قدیمی تر اگر چه با ارتقاء تدریجی. خوشبختانه، هیچ لقب مانند یک صفحه نمایش 4K، این زمان در اطراف وجود دارد. گوشی های سونی نوازندگان خوب و دوربین های خود به ویژه هستند. اما همانطور که ما با سری Xperia Z3 و Xperia Z5 متوجه شده بود، حرارت باقی مانده است را به یک مسئله بزرگ است.
یکی دیگر از ضعفهای عمده با گوشی های سونی قیمت گذاری غیر واقعی خود را برای دستگاه گل سرسبد آنها، برای آنها که بسیاری از توپخانه ضد هوایی در گذشته مواجه شده اند. اگر سونی قصد دارد به یک تخته سنگ جدید با سری ایکس، قیمت گذاری یک منطقه که در آن واقعا نیاز به قرار دادن برخی از تفکر به ویژه در قیمت و ارزش می گردند بازار گوشی های هوشمند هند است. این گوشی به بیرون آمدن گاهی اوقات در ماه ژوئن یا جولای، بنابراین سونی هنوز هم برخی از زمان برای دریافت حق ردیابی قابلیت فوکوس.

سلب مسئولیت: خبرنگار توسط Oppo در هند دعوت شد برای شرکت در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، اسپانیا. همه پرواز اقامت و هزینه مراقبت از گوشی Oppo هند گرفته شده است.


تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.