سونی آموزش جهانی توسعه فناوری با استفاده از بلاکچین برای به اشتراک گذاری گسترش تسلط علمی و پیشرفت سوابق با هدف ایجاد یک زیرساخت های آموزشی به طور گسترده ای قابل اجرا جدید قادر می سازد .

توکیو، ژاپن - سونی آموزش جهانی، شرکت اعلام کرد که از آن شده است بلاکچین * فن آوری سازگار با زمینه های آموزشی و تکنولوژی است که امکان به اشتراک گذاری باز و ایمن از مهارت و پیشرفت سوابق علمی توسعه یافته است. بلاکچین توجه قابل توجه در سال های اخیر جذب کرده است، به ویژه در استفاده از آن در قلمرو امور مالی با ارزهای مجازی مانند Bitcoin اخبار. گسترش همتا به همتا سیستم عامل (P2P) ارز برای این ارز به رشد خود ادامه در تعداد. بلاکچین نشان می دهد وعده بزرگ در انقلابی خدمات از همه نوع، با این حال، برای تامین مالی فقط محدود نمی شود. این کاربران شبکه را قادر می سازد به صورت آزاد و ایمن انتقال مجوز، بدون نیاز به روابط اعتماد بین شرکت کنندگان شبکه، و در چنین راهی است که تخریب یا دستکاری با برنامه ها و داده بازدارنده دشوار است.

مانند سوابق فرد دانشگاهی تخصص و میزان پیشرفت - - بین دو طرف مشخص سونی آموزش و پرورش جهانی در حال حاضر فن آوری است که اعمال بلاکچین به آموزش و پرورش، اعمال نفوذ خواص امن بلاکچین برای تحقق بخشیدن به انتقال رمزگذاری شده از داده ها توسعه یافته است. فن آوری پتانسیل را دارد که متوجه یک سیستم زیرساخت کاملا جدید برای به اشتراک گذاری سوابق ایمن بر روی شبکه در هر تعداد از راه، باز کردن درب های جدید از امکان برای سوابق تحصیلی و چگونه آنها ارزیابی می شود. به عنوان مثال، پس از مصرف یک آزمون برای نشان دادن خود و یا سطح مهارت تحصیلی خود، یک فرد می تواند سازمان تست مستقیم برای به اشتراک گذاشتن نتایج آزمون با سازمان های ارزیابی یک یا چند شخص ثالث. این امر می تواند برای اولین بار اگر بر اساس یک سیستم گسترده اجرا شده است.

به عنوان پارادایم آموزش تکامل، نوآوری در فن آوری است انتظار می رود برای تنوع بخشیدن به راه هایی که آزمون ها طراحی شده و افراد ارزیابی می شود. با این تنوع و تغییرات آن را در مورد به ارمغان می آورد، سازمان ارزیابی های مختلف ممکن است به استفاده از نتایج آزمون افراد به روش های مختلف، هر یک با توجه به روش های ارزیابی خود را دارد. دست زدن به گسترش و امن اطلاعات علمی از طریق تصویب برنامه های نرم افزار است که اهرم فن آوری های جدید سونی جهانی آموزش و پرورش امکان پذیر تبدیل خواهد شد، منجر به ظهور خدمات جدید آموزشی در آینده است. با استفاده از این زیرساخت در محل، هر سازمان ارزیابی سوابق تست یک فرد می تواند این نتایج ارزیابی و محاسبه نمره در راه است که متناسب با روش خاص خود را ارسال می شود. علاوه بر این، ایجاد یک زیرساخت امن باز است که پتانسیل را به منظور جلب بسیاری از موسسات آموزشی به شبکه، و در نتیجه اعتبار بالا در دولت آزمون. در نهایت، با توجه به قدرت خود به عنوان یک پروتکل تبادل داده های باز، فن آوری های جدید سونی جهانی آموزش و پرورش را می توان نه تنها در عرصه های آموزشی، بلکه در طیف وسیع تری از صنعتی به خدمات زیست محیطی به انرژی استفاده می شود، از مراقبت های پزشکی.

ماموریت سونی جهانی آموزش و پرورش است "را به ارائه طیف وسیعی از وحدت، خدمات غیر سنتی است که الهام بخش شور و شوق برای یادگیری در سراسر جهان و که این فرصت را به عمل در این شور و شوق، و برای ایجاد زیرساخت های آموزشی جدید برای یک جامعه مرتبط باشد." این شرکت دیدگاه بلاکچین به عنوان یک فن آوری هسته ای است که دارای پتانسیل به طور قابل توجهی در شکل دادن به چشم انداز آموزشی از آینده است. چالش جهانی ریاضی سونی جهانی آموزش و پرورش یک رقابت جهانی است که آزمون حساب و مهارت های تفکر خلاق شرکت کنندگان است. رقابت بیش از 150.000 شرکت کنندگان در بیش از 80 کشور در سراسر جهان به خود جلب، و آن را محاسبه نمرات مصرف کنندگان آزمون بر اساس نه تنها پاسخ های درست و نادرست خود، بلکه آزمون خود را به طور کلی در نظر گرفتن عملکرد، از جمله زمان صرف شده برای پاسخ به سوالات. این نمره نهایی اندازه گیری ارزش از توانایی مصرف کنندگان آزمون است، و مطابق با استانداردهای بین المللی است. سونی آموزش جهانی با هدف شروع به توسعه زیرساخت های جدید آموزشی در سال 2017، زمانی که آن را برنامه های کاربردی با استفاده از تکنولوژی مبتنی بر بلاکچین جدید خود را به ارائه خدمات خود را ترکیب، با شروع با چالش ریاضی جهانی.

* بلاکچین یک تکنولوژی شبکه غیر متمرکز که در آن داده های مشابه ثبت شده است و نگهداری بر روی گره های متعدد (کامپیوتر های متصل به شبکه) که از لحاظ جغرافیایی از یکدیگر جدا است.


تحلیل و بررسی به صورت اختصاصی سایت digikalas.blog.ir انجام داده است . امیدواریم که مورد پسند باشد و دوباره به سایت ما بیایید.